Fractie informatie PvdA/ GroenLinks Wijdemeren

In de gemeente Wijdemeren hebben de partijen PvdA en GroenLinks besloten de handen ineen te slaan. Ons motto luidt: Wijdemeren socialer, duurzamer en sterker.
Om dat motto waar te maken werken we intensief samen in één fractie. We hebben hiermee de linkse krachten in Wijdemeren gebundeld.

De PvdA en GroenLinks willen samen een beleid neerzetten dat inwoners in staat stelt op een verantwoorde manier een zelfstandig leven te leiden. Een beleid dat hen in staat stelt zelf  heft in eigen handen te nemen. En waar een gemeente ondersteunt als dat (tijdelijk) niet mogelijk is. Voor onze standpunten verwijzen wij u graag door naar onze standpuntenpagina.

We zetten ons in voor een duurzame samenleving in als zijn facetten. Duurzaamheid, ecologie en groen zijn onderwerpen die we in het gemeentelijk beleid terug willen zien.

Een samenleving dus waar we naar mensen omkijken en ze sterk maken. En een samenleving waarin duurzaamheid is gewaarborgd.

Voor onze fractieactiviteiten zie onze website:  www.pvda-groenlinks-wijdemeren.nl

Waar ben je naar op zoek?