1 april 2014

Ledenbijeenkomst 8 april 18:30 Gemeentehuis, Rading 1

Geachte leden van PvdA en GroenLinks,

Zoals u allen hebt kunnen volgen in de lokale media zijn de coalitie besprekingen tussen VVD, CDA en PvdA-GroenLinks in Wijdemeren in volle gang. In de loop van de komende week (waarschijnlijk donderdag) zal het coalitie akkoord gereed zijn; wij zullen het u dan doen toekomen.

Er wordt een ledenbijeenkomst belegd om uw instemming voor deze coalitie te verkrijgen. Tijdens deze bijeenkomst zal door Sandra van Rijkom en Stan Poels worden toegelicht hoe de coalitie tot stand is gekomen en kunnen vragen over het akkoord worden beantwoord.

Wanneer u verhinderd bent op onderstaand tijdstip kunt u ons toch uw reactie laten weten, via onderstaand email-adres of telefoonnummer.

De ledenvergadering vindt plaats op een wat ongebruikelijk tijdstip en locatie. Dat komt omdat er haast bij is en tegelijkertijd de nieuwe fractieleden op dit moment veel bijeenkomsten hebben over relevante politieke onderwerpen. Diezelfde avond om 20.00 uur is er een belangrijke bijeenkomst over het Sociaal Domein waar Sandra en Stan bij moeten zijn.

De ledenbijeenkomst vindt plaats op:

Dinsdag 8 april aanstaande van 18.30 tot 19.30 uur op het gemeentehuis, Rading 1 in Loosdrecht. Let op: verzamelen aan de achterkant van het gebouw!

Mocht u iets later zijn, bel dan onderstaand mobiele nummer van Nicolette Warmenhoven, dan laten we u binnen.

Wij hopen velen van u komende dinsdag te treffen!
Vriendelijke groet,

Nicolette Warmenhoven
Secretaris PvdA Wijdemeren

Waar ben je naar op zoek?