Door op 21 februari 2014

PvdA en Groen Links wil graag met u in gesprek in Ankeveen

De combinatie PvdA – Groen Links willen graag met u in gesprek in Ankeveen

PvdA-GL

Op zaterdag 1 maart willen PvdA en Groen Links de bewoners van Ankeveen uitnodigen om met hen in gesprek te gaan over hoe de inwoners van Ankeveen hun leefomgeving ervaren. Dit aan de hand van een korte vragenlijst. PvdA en Groen Links zullen met een kraam vanaf 11.00 uur op de markt aanwezig zijn. ‘Maart roert zijn staart’, zo is het gezegde, en omdat het op 1 maart best koud kan zijn willen wij de bezoekers aan onze kraam graag trakteren op een kopje warme pompoensoep.
Ook aan Loosdrecht, Kortenhoef en Nederhorst den Berg is een bezoek gebracht de afgelopen maanden door een team van leden, oud wethouders, kandidaat-raadsleden en de lijsttrekker. De informatie wordt anoniem verwerkt en de uitkomsten zullen worden gepubliceerd in een persbericht. De gesprekken met de inwoners van Wijdemeren worden door het hele team van de PvdA en Groen Links als zeer informatief ervaren. Op 8 maart zal het team, per fiets, een bezoek brengen aan onder andere ’s-Graveland. Het programma hiervoor volt nog.
canvasploeg
Wij nodigen u van harte uit om een kopje soep met ons te komen eten op 1 maart!

Waar ben je naar op zoek?