Door Sandra van Rijkom, PvdA op 7 november 2013

PvdA en Groen Links komen langs in dorpskernen

Vrijdagavond 1 november zijn de leden, fracties en besturen van de PvdA en Groen links bij elkaar geweest om canvas instructie te krijgen van het Utrechtse PvdA raadslid Bulent Isik. Bulent vertelde dat de PvdA-fractie door middel van het canvassen, het bij de inwoners aanbellen en informatie vragen over hun buurt of wijk, veel informatie heeft verzameld waarmee zij actief in de gemeenteraad aan de slag zijn gegaan. Alle aanwezigen hebben besloten om met elkaar de komende tijd een bezoek te brengen aan de verschillende woonkernen van Wijdemeren. Wellicht komen wij ook bij u in de buurt. Als u ons ziet, benader ons gerust wij zijn zeer benieuwd naar uw mening over uw directe leefomgeving. De aftrap zal zijn op zaterdag 16 november in Nieuw Loosdrecht.

CanvasCursus

Sandra van Rijkom, PvdA

Beste lezer, inwoner van Wijdemeren, Ik ben nu bijna 4 jaar wethouder binnen de gemeente Wijdemeren, met veel plezier. Het plezier in het werk werd medebepaald door de goede samenwerking met de collega’s van het CDA de VVD en later Dorpsbelangen. Een korte weergave van de ontwikkelingen over de afgelopen 4 jaar; Wij hebben als

Meer over Sandra van Rijkom, PvdA