Door Sandra van Rijkom, PvdA op 21 december 2013

PvdA en Groen Links luiden politieke jaar uit met oliebollen actie op 28 december.

Om het oude politieke jaar uit te luiden en het nieuwe politieke jaar in te luiden gaan de toekomstig raadsleden samen met de leden en het bestuur van beide partijen oliebollen uitdelen aan de bewoners van de Emtickhof te Loosdrecht, Veenstaete te Kortenhoef en de Kuijer in Nederhorst den Berg. Ook bij de Beukenhof zal een schaal met zelfgebakken oliebollen bezorgd worden. De actie start gezamenlijk in Loosdrecht bij de Emtinckhof om 15.00 uur vervolgens zal de groep uitwaaieren over de drie dorpskernen. In zijn totaliteit is door een tweetal vrijwilligers zo n 300 oliebollen gebakken.

Sandra van Rijkom, PvdA

Beste lezer, inwoner van Wijdemeren, Ik ben nu bijna 4 jaar wethouder binnen de gemeente Wijdemeren, met veel plezier. Het plezier in het werk werd medebepaald door de goede samenwerking met de collega’s van het CDA de VVD en later Dorpsbelangen. Een korte weergave van de ontwikkelingen over de afgelopen 4 jaar; Wij hebben als

Meer over Sandra van Rijkom, PvdA