Door Stan Poels, GroenLinks, Fractievoorzitter op 11 februari 2014

Persbericht Canvassen in Nederhorst den Berg 11-2-2014

Weer veel relevante informatie verkregen tijdens het canvassen in Nederhorst den Berg

Op zaterdag 8 februari jl. is een team van actieve  Pvda en Groen Linksers wederom gaan canvassen. Na eerdere bezoeken aan Loosdrecht en Kortenhoef was dit keer Nederhorst den Berg aan de beurt.
Door te vragen naar wat voor inwoners de pluspunten en minpunten zijn van hun wijk krijgen we veel informatie over de woon- en leefomstandigheden van onze inwoners.
Er was veel tevredenheid over de rust en  de sociale samenhang in de buurt. Er is voldoende parkeergelegenheid en de basisschool is vlak in de buurt.
Minder positief was men over het gebrekkige openbaar vervoer, de slecht onderhouden speeltuinen en het onderhoud van bepaalde delen van het openbaar groen.
Op 1 maart a.s. zijn we in Ankeveen. Als we alle kernen hebben bezocht leggen we de vergaarde informatie bij elkaar en kijken we wat door ons opgepakt kan worden.
canvas-ndb

Stan Poels,  GroenLinks, Fractievoorzitter

Stan Poels, GroenLinks, Fractievoorzitter

Stan Poels is werkzaam als bestuurder van een scholengroep voor voortgezet onderwijs. Hij haalt zijn inspiratie enerzijds uit de zorg voor mensen die (tijdelijk) extra ondersteuning van de gemeente Wijdemeren nodig hebben.  Anderzijds uit de prachtige wereldbol waarop wij wonen en die we mooi moeten houden, onder andere door het gebruik van natuurlijke energiebronnen als wind en zon.

Meer over Stan Poels, GroenLinks, Fractievoorzitter